LOGISTYKA TRANSPORT DROGOWY TRANSPORT SZYNOWY TRANSPORT WODNY TRANSPORT LOTNICZY
23 września 2017 r.
Reklama   +48 22 620 92 04       Kontakt 
www.pgt.plPo raz pierwszy na targach Budma 2017
Transport drogowy

Po raz pierwszy na targach Budma 2017

13 lutego 2017 r.   |  AS

Podczas odbywających się w dniach 7-10 lutego br. targów budowlanych Budma w Poznaniu, firma MAN Truck & Bus Polska po raz pierwszy w Polsce zaprezentowała szerokiej publiczności swoje nowe lekkie pojazdy użytkowe MAN TGE.


Na targach Budma 2017 po raz pierwszy w Polsce został zaprezentowany MAN TGE (zarazem brat bliźniak VW Craftera) / Fot. MAN

Pierwszy z prezentowanych samochodów dostawczych, to przeszklony furgon MAN TGE 3.140 w wersji długość standard (L3), wysoki dach (H3). Do napędu wykorzystano 4-cylindrowy silnik turbo diesel common-rail o mocy 140 KM z momentem obrotowym 340 Nm. Pojazd posiada wewnątrz zabudowę warsztatową firmy Bott Vario. Drugi prezentowany samochód dostawczy, to podwozie MAN TGE 3.180 z 2 litrowym silnikiem biturbo common-rail o mocy 177 KM z momentem obrotowym 410 Nm w wersji z podwójną kabiną (7 miejsc) i rozstawem osi 3640 mm (długość standard). Podwozie zabudowano wywrotką trójstronną firmy Scattolini Bison HSS. Oba przedstawiane modele MAN TGE mają wariant masowy DMC 3,5 t, napęd na oś przednią i wyposażone są miedzy innymi w 6-cio biegowe manualne skrzynie biegów, czy asystenta hamowania awaryjnego EBA (wyposażenie seryjne). Obok samochodów dostawczych nowej serii MAN TGE na stoisku MAN zaprezentowany został także dedykowany do transportu materiałów budowlanych samochód ciężarowy MAN TGS 26.400 6x4 BL z zabudową skrzyniową i żurawiem HMF.

Cechy szczególne prezentowanego modelu, to między innymi: silnik common–rail o pojemności 12,4 l i mocy 400 KM, elektroniczny system hamulcowy MAN BrakeMatic, zderzak stalowy 3- częściowy, wskaźnik obciążenia osi tylnych, sprzęg do ciągnięcia przyczepy, światła dzienne i pozycyjne w technologii LED oraz 2 reflektory robocze na dachu kabiny. Zabudowę na podwoziu MAN wykonała firma Polimerc. Nadwozie skrzyniowe ma wymiary wewnętrzne 6500 x 2480 x 800 mm, a zamontowany z tyłu pojazdu żuraw HMF, typ 1820K3 posiada moment udźwigu 16,1 tm (dla wysięgu 10,4 m) oraz możliwość zdalnego sterowania.

MAN od lat słynie ze swoich doskonałych kompetencji w zakresie pojazdów budowlanych, oferując niezawodne i wytrzymałe produkty oraz dopasowane do potrzeb klientów usługi posprzedażne. Teraz te kompetencje przekłada również na lekkie samochody użytkowe MAN TGE, które dzięki solidnej konstrukcji, dynamicznym silnikom oraz szerokiej palecie różnych możliwości konfiguracji pojazdów z pewnością zdadzą egzamin także w codziennej pracy w branży budowlanej.

[ MAN ]



« powrót
Biuro Brokerskie Omega
Aktualne wydanie PGT 36-37/2017
© 2017 by Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o.
Polskie Wydawnictwo Transportowe Sp. z o.o., ul. Kieślowskiego 3c/30, 02-962 Warszawa
Tel.: +48-22-620 92 14
KRS: 45946 , Regon: 010269289 , NIP: 526-00-10-038 , Kapitał zakładowy: 100.000 PLN
Prezes Zarządu: Alicja Ferdynus